Rendelés

Rendelés leadása webáruházunkban:

  1. Kattintson a kiválasztott termékre
  2. + és – gombok segítségével válassza ki a mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba” gombra
  3. Ha több terméket szeretne egyszerre vásárolni, ismételje meg a folyamatot a következő játékkal
  4. Amennyiben minden kiválasztott termék a kosárban van, kattintson a „kosár megtekintése” gombra
  5. Itt lehetősége van a kosár tartalmát ellenőrizni
  6. Válassza ki a szállítási módot, majd kattintson a „Folytatás a pénztárhoz” gombra
  7. Töltse ki s szükséges adatokat és válasszon fizetési módot
  8. Rendelése véglegesítése után visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek

 

Nyitvatartás

Online bolt minden nap 24 órás elérhetőség weben keresztül

Fizetési módok

1) Bankszámlára utalás:

A megrendelés után kapott visszaigazoláson szereplő összeget kérjük a feltüntetett bankszámlaszámunkra elutalni. Amint bankszámlánkon az összeg jóváírásra került, a termék kiszállítását Ön által megjelölt címre és módon elindítjuk.

Bankszámla: Magnet Bank

- GIRO Szám: 16200120-18522361
- IBAN Szám: HU54 1620 0120 1852 2361 0000 0000

2) Utánvét:

Az utánvét díja: 191 Ft. A postai díjszabáson felül fizetendő készpénzben a csomag átvételekor a postán, vagy a csomag házhoz történő kiszállításakor.

3) PayPal:

A fizetési mód kiválasztásánál jelölje be a PayPal fizetést. A megrendelés megerősítése után a rendszer egy biztonságos csatornán átirányítja a PayPal honlapjára, ahol a PayPal fiókjába belépve a megrendelés ellenőrzése után egy kattintással fizethet. A PayPal a világ egyik legbiztonságosabb online fizetési rendszere.

Szállítás

A termékek kiszállítását az MPL magyar futár szolgáltató végzi. A díjszabás a mellékelt táblázatban található.

Reklamáció és Garancia

Cégünk reklamációt csak írásban (e-mail, levél) fogad el. A reklamációt 2 napon belül megvizsgáljuk, az eredményről és további teendőkről a vásárlót írásban értesítjük.

Vásárlástól való elállás joga

  • A 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szerint kiszállítás esetén a fogyasztó a vásárlástól számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
  • A fogyasztó elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
  • Az elállási jog minden sérülésmentes, eredeti állapotban visszajuttatott termékre vonatkozik.
  • Az elállásra vonatkozó igényt e-mailben vagy személyesen kell bejelenteni.
  • A termék ellenértékét annak sérülésmentes és hiánytalan állapotában történő visszajuttatását követően 30 napon belül visszafizetjük.

Postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott termék ellenértékét a vásárló által írásban megadott bankszámlaszámra juttatjuk vissza.

  • A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Mivel a szállítás az átvételt követően már megvalósult szolgáltatásnak minősül, ezért ennek költségét abban az esetben is a fogyasztónak kell viselnie, ha az a rendelés értékéből fakadóan korábban átvállalásra került.
  • A termék visszajuttatásának költsége elállás esetén szintén a fogyasztót terheli.
  • Hiányos, nem eredeti állapotú vagy sérült termék visszavásárlását a Seholmáshol Kft. megtagadhatja, és azt visszajuttatja a vásárlónak saját költségére. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.

Megjelenési információk

  • A mindenkori fizetendő ár a megrendelés leadásának idején érvényben lévő, az érvényes ÁFA törvény szerinti általános forgalmi adó összegét is tartalmazó bruttó ár. Árváltozás esetén értesítjük Önt, és lehetősége van a módosított áron megrendelését visszautasítani vagy továbbra is fenntartani. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

Kedves Vásárlóink, a nyári szabadság miatt a 2016 jun 28. megrendelések legelőbb 2016 jul 10. lesznek kiszálítva, valamint az ügyfélszolgálat szünetel.